BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, September 13, 2009

Menggedik di bln ramadhan



yaya,zacko,erra dan jemi


zahid,azwan(jantan keparat),ayu ampang, dilut & yaya

Last two week, aku, dilut, alya, erra, azmi, azwan, ayu ampang dan zahid telah bersama pergi ke majlis berbuka puasa di cafe balai seni lukis negara. Majlis nie actually utk alumni2 smktk. So,kami2 pun brcadang laa utk dtg..

Setibanye kami di sana, semua alumni telah brsedia utk brbuka puasa, tp aku tgk sorang pun aku x kenal, sbb byk alumni2 yg dr thn 1995,96 dan sewaktu dgn nye. Sume bwk anak2, laki. Aku rase setakat nie, kiteorg aje arr alumni yg trmuda yg hadir tuk majlis tu. (2004)
Tp muda bkn sebarang muda, mlm tu meja kite org atau di kenali sbg meja dila dilut yg paling byk bwk hadiah pulang, meja brtuah arr katekn..hehehe..brmula dgn azwan yg diumumkn sbg pemenang cabutan brtuah, pastu alya, pastu ayu (penampilan paling bergaya) dan yg paling gempak skali cabutan brtuah no 1 di menangi oleh...aku..hahahaa...sume org bengang je muke...trmasuk arr erra dan dilut sbb x bawak balik pape hadiah...
Tapiyang paling besh nye kami dpt menggedik brsama2..haha..bukan slalu nk menggedik..dan ini lah hasil gmbr2 gedik2 kami

*
*
*
*
*
*
*
*
*


hahahaha...adiah aku

5 comments:

ina said...

waaa..! so lucky la u z!! 1st lucky draw plak tueh... huhuu

zalykha mohd said...

hehehe ;)
tu laaa
i menjerit sbb last tu i yg menang..
hahaha
x sangka

Anonymous said...

tapi sebutir pon tak kasi rasa.. sampai ati.
=(

SitiNurAlia said...

i pon...hukhuk...secubit pon tak dpt...

zalykha mohd said...

farid : ok2
aku kasik ketupat rebus d hari raye

alia : ko pun..
dpt ketupat rebus skali ngan JK
kahkahkah