BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 18, 2009

Live the dream with SIMPLY FABULOUS with MAYBELLINE New York


Maybelline New York semalam telah mengadakan satu foto shoot utk pelajar2 mass comm di fakulti Komunikasi dan Pengajian Media Shah Alam. Tujuan foto shoot itu adalah untuk mencari pemenang yang layak utk membuat lawatan ke Maybelline New York. Bukan setakat itu sahaja anda juga boley memenangi wang tunai sebanyak RM 100,000.00 ok. Banyak betul….


So, aku pun x nak lepaskn peluang utk mencuba, walaupun aku amat lh keletihan di sbbkn x cukup tido dan baru pulang dari kelas Law, tp aku ttp brsemangat nk joined. Senang aje, ko suruh org tu make up muke ko lawa2 cm dlm gmbr aku nie. Pas tu ko posing lelawa skit, dia ade 2 stail gmbr yg die nk, satu gmbr penuh (comform arr org tu ckp aku gomok), second muke aje (kalu yg muke nie aku confident skit,haha) . Gambar2 kami sume akan di letakkan diwww.8tv.com.my/simplyfabulous. X tau arr kuar ke x gmbr aku nie. Kalu di sudi letak arr, kalu di kate aku x layak ko terime je arr..haha…

b4 make up (muke pucat daa, x cukup tido)
di make up kn oleh make up artist maybelline



photoshoot dogol2


the make up =) i loike sbb nmpk mate aku besar

Ape2 pun aku sukekn make up yg di make upkn oleh make up artist Maybelline sbb nmpk aku fresh, natural dan yg paling penting x nmpk mate aku lebam.

0 comments: